torsdag 7 april 2016


       Hej igen! 

Lite varm choklad såhär på kvällskvisten sitter ej fel, sitter i köket och kollar lite på youtube. Men nu börjar jag bli lite sömnig så snart ska jag nog gå och lägga mig när jag druckit upp chokladen, det har varit en lång dag, att vakna tidigt är jag verkligen inte van med, och jag som är en mitt på dagen människa har så jäkla svårt att gå upp på morgonen, imorse vaknade jag 04:55 och skulle cykla till praktiken 05:00, var så fruktansvårt trött imorse och hade ingen lust att gå upp alls. Imorgon är det sista dagen på praktiken denna vecka, sen är det helg och så ska jag sova ut för att bli lite piggare till nästa veckas praktik.

/Kim RL14B

1 kommentar:

  1. Bra jobbat första veckan! Du gjorde ju nästan hela veckans timmar på 2 dagar! Klart att du är trött!

    SvaraRadera