torsdag 14 april 2016

Praktik och liten runda i Tilburg City.

Dagens praktikdag torsdag, 14/4. Lite mer Progréser blev det i dagens arbetarpass, och sen så lite annat smått oh gott men såklart så dålig som jag är på att fotografera det jag gör så tog jag bara kort på Progréserna. Dagen gick fort idag tycker jag, och sen efter när praktiken var slut så gick jag en runda på stan, jag köpte en till parfym på Zara (lika dan som jag köpte i söndags för att ha ett litet lager) och sen en röd jacka som jag tycker är super snygg och helt i min smak på kläder :3 
Sen så åkte jag hem, och när jag kom hem så hände det inte så mycket mer än att jag och Ali lagade mat (pannkakor) jag åt en pannkaka men mådde illa efterråt för jag gillar inte pannkakor pågrund av äggsmaken vilket får mig att må illa, så jag bestämde mig för att värma en pizza i ugnen som jag hade köpt, för att få i mig lite mer i magen än bara en enda pannkaka. 
Nu ska jag sova, och hoppas ni alla får en bra natt/dag/kväll eller nu när ni läser detta. Ha det bra, så hörs vi senare! 


/Kim RL14B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar