fredag 8 april 2016

Hotell Mercure

Äntligen är fredagen kommen och idag är det dags för sista dagen på praktiken för denna veckan. Jag jobbar kväll idag i receptionen så blir tyvärr inte mycket fredagsmys för min del. För er som är nyfikna så gör jag min praktik på ett hotell som heter Mercure och ligger mitt inne i stan i Tilburg. Jag började de tre första dagarna med housekeeping men ska även få prova på att arbeta i reception och bar samt på deras spa och fitness avdelning. Alla verkar väldigt trevliga och jag trivs väldigt bra hittills.

Här nedan kommer lite bilder från min praktikplats.












//Victoria HT13

3 kommentarer:

  1. Visst är Hotel Mercure fint! Du kommer att ha 3 härliga veckor och lära dig jätte mycket. Lycka till!!!

    SvaraRadera
  2. Vilket kanonhotell Victoria och så härligt att du trivs och har det bra. Vilken erfarenhet att få vara på ett sådant fint hotell och jättebra att du får prova på olika avdelningar. Du kanske är fast i hotellvärlden nu......;) Stor kram till dig!!

    SvaraRadera
  3. Vad fint det ser ut! Härligt att höra att du trivs! Kram Agneta

    SvaraRadera