måndag 11 april 2016

Shopping och cykelproblem.

         Hej allihopa! Skulle skriva detta inlägg i förrgår, men glömde bort det totalt och                               igår var internet segt.

Så dagen började med att jag vaknade, klockan var ca 10:00, och jag gick ner till köket nästan direkt nät jag vaknade för att äta frukost och det blev toast och varm o'boy och ett glas multi vitamin juice till frukost, det smakade gott och jag fick energi för dagens äventyr. 
ca klockan 12 så for vi iväg på cyklarna för att åka till Tilburg City för en shopping dag. När vi var hyfsat nära stan så gick min cykel sönder, så jag fick skjutsa Nelly bak på hennes cykel, och vi fick parkera min på ett annat ställe. Sen parkerade vi alla andras cyklar i en cykel parkerings källare eller vad det nu heter, sen så gick vi upp igen och gick in mot stan. Första affärs stoppet blev Zara, vi gick runt där ett tag och kollade. Sen så åt vi lite lunch på KFC, för mig blev det pommes och någon slags milk shake eftersom att jag inte äter kött. Sen så skulle jag och Emma åka hem, Emma åkte buss och jag fick cykla på hennes cykel, eftersom Emma visste vart man skulle hoppa av från bussen. Det tog typ 15 minuter för mig att hitta hennes cykel, sen när jag hade kommit en bit, så vad tror ni hände då? Jo hennes cykel slutade fungera den också, så jag blev tvungen att gå hem. Sen kom Daniel, Ali och Annie förbi, Daniel och Ali cyklade hem för att de ville komma hem fort. Annie tog mig sällskap och gick hem med mig, Tack Annie för att du var ett bra sällskap på vägen hem. Annie och jag stannade då & då och tog bilder. Tillslut kom vi hem efter ca 1 timme och några minuters promenad, jag hade köpt vatten så vi hade vatten att dricka, och det var varmt ute så man blev lätt törstig.  








Hittade ett Sakura träd som jag bara tvungen att ta kort på.



      Hittad en parfym på Zara, för 9.95€, jätte billigt liksom och den luktar heaven!

                                                                          /Kim RL14B 


1 kommentar:

  1. Synd med cyklarna som gått sönder. Hoppas att det blivit fixat. Härlig dag på stan. Tilburg är en fin stad med fin affärsgata. Inget svårt att göra av med pengar.

    SvaraRadera